Wednesday, May 23, 2012

aku bukan gadis bunga

3 hari lepas sedang kami ber-texting kemudian ttbe2x aku dpt text dia flower or choclate. aku da dpt agak permainan seterusnya dengan selamba aku menjawab nak buat ape? kemudian dia kata jawab je la . lalu aku pun jawabchoclate karna aku bukan gadis bunga. sumpah xrock.eeeeuuuu aku gadis bunga sumpah crap. xpernah ada org pun cuba bg bunga kat aku dari dulu sbb aku da warning kalau sapa2x bg bunga kat aku sumpah aku buang bunga tu depan dia jugak. kemudian dia bertanya lagi white choc or dark choc jawab aku no white choc and not dark choc.kemudian situasi ini tamat . pada hari ahad itu kami berjumpa dan sumpah tidak aku teringat langsung akan bunga mahupun choc itu. ntah macam mana hari tu aku tak da kereta. pulang menaiki keretanya. ketika berada di traffic light simpang ke rumah ku. dia meminta aku membuka dashboard-nya. aku nampak tapi ttbe2x jadi blur jap. kemudian dia kata amik la. lalu aku pegang sekuntum bunga ros dan cadburry black forest itu. ttbe2 otakku petak sebentar mcm pelik xpernah tengok bunga. kemudian aku gelak dan gelak seolah2x aku da giler. kejap aku waras kejap aku gelak. sebenarnya aku malu dan segan ttbe dapat bunga. dan di saat aku gelak aku teringat kata2x ku kepada kawan ku yang ingin menggedik memberi bunga kepadaku. berani kau bagi bunga. aku buang dan pijak kat situ jugak . terus aku gelak lagi. dia pelik dan terus pelik. aku bukan gadis bunga. aku xcukup gadis utk terima bunga. kemudian malam itu text nya membuatkan aku tersenyum sendiri. katanya saya tau awak bukan gadis bunga tapi saya tetap nak bagi. apa-apa pun awak terima kasih utk bunga ros dan choc itu.

No comments:

Post a Comment